BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Powered By Blogger

Wednesday, December 28, 2011

DAMN !

haii , yea . lagi sekali , kita jumpa lagi .
pertama sekali ,
saya nak tanyaa kenapa bila saya suka seseorang , saya sukar nak dapat suka itu balik ?
dan apabila kita disayangi, kenapa orang yang sayang kita , tak dapat sayang tu balik ?
huh . pelik kan ayat . tetapi itulah yang berlaku ke atas saya . saya nak disanyangi dengan orang yang saya sayangi . *full 'sayang'
err , saya sebenarnya ada jumpa satu budak nie , dekat fb . DAMN lawa ! serius lawa . hh . tp , 
susah lahh nak dapat budak nie . ssah sngat . HAHA ,
da lahh . malas nak cita banyak banyak . nnty orang bace ,kate gedik pulak . HEE !


KBAI~

                                                                                                                                          muahh*

0 comments: